
سلام علیکم
داشتم پست چند سال پیشمو در مورد رمضان میخوندم.چقدر سریع گذشت
ماه میهمانی خدا را تبریک میگویم انشاءالله که حدا کثر بهره را ببرید
گرچه میدانم هیچ وقت نمیتونیم بهره ی کاملو ببریم
بنده خودم شاید خنده دار باشه به اندازه ی یاز ده ماهی که توفیق دارم قران بخونم و
حفظ کنم همین اندازه را شاید سه برابرآن را در ماه رمضان انجام میدم
یعنی 33 برابر الحق که ماه پربرکتیه
ولی خیلی بده و شرم آوره که با این حجم بخشش خداوند در روز های ماه مبارک
رمضان که آخرش به اندازه ی تمام روز هایش از آتش آزاد میکند ما باز هم بخشیده
نشده باشیم
حرف زیاده...خوش به حال کسی که اگه دهتا میدونه به ده تاش عمل میکنه
خوش به حال کسایی که عید فطر براشون واقعا عیده...
عید به معنای واقعی آن
ماه میهمانی خداست دیگه...
ما برای رفتن پیش یه عالم از یه هفته قبل گناه نمیکنیم و دائم الوضو میریم پیشش و...
حالا ببین میخواهیم بریم پیش خدا...چی داری؟چی میخوای؟چی میگی؟
خیلیا التماس دعا گفتند...یادمون نره...هیچ چیز از ما کم نمیشه
بلکهاضافه هم میشه
امتحان کن ببین...
رامین شمس ...ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: ماه مبارک رمضان,ماه مبارک رمضان 95,ماه مبارک رمضان در افغانستان,ماه مبارک رمضان چیست,ماه مبارک رمضان کریم,ماه مبارک رمضان 94,ماه مبارک رمضان اس ام اس,ماه مبارک رمضان 1393,ماه مبارک رمضان حدیث,ماه مبارک رمضان عکس, نویسنده: بازدید: 136