واژگونی اتوبوس حامل سربازان

خرید بک لینک

شهادت چند تن از هم رزمانم در سانحه ی رانندگی نمیدانم تسلیت بگویم یا ....

تا کی باید ما در این عرصه جوانانمان را فدا کنیم

پدر مادری که 20 سال برای فرزندی زحمت کشیده و برای آموزش مقدس سربازی

راهی خدمت کرده...

واین است جبران این صداقت و فداکاری؟

این است امانت دای؟

سرعت زیاد...عدم کنترل راننده...و....تا کی؟آن هم در ارتش!!!!

بماند...!

رامین شمس ...

ما را در سایت رامین شمس دنبال می‌کنید

برچسب: واژگونی اتوبوس حامل سربازان, نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 14:10

صفحه بندی