شهادت چند تن از هم رزمانم در سانحه ی رانندگی نمیدانم تسلیت بگویم یا ....

تا کی باید ما در این عرصه جوانانمان را فدا کنیم
پدر مادری که 20 سال برای فرزندی زحمت کشیده و برای آموزش مقدس سربازی
راهی خدمت کرده...

واین است جبران این صداقت و فداکاری؟
این است امانت دای؟

سرعت زیاد...عدم کنترل راننده...و....تا کی؟آن هم در ارتش!!!!
بماند...!
رامین شمس ...
ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: واژگونی اتوبوس حامل سربازان, نویسنده: بازدید: 64