آقا جان ماهم به نوبه ی خود برادران چشم با دومی خودمو که اسمشان سخته و صاحب کمپانی سامسونگ هستند را به خاطر این رفتار زشت و تبعیض آمیز محکوم میکنم
ولی خداوکیلی چرت و پرت نگید !!!
شما میخواهید واردات سامسونگ و متوقف کنید!!!
یعنی دارم روده پر میشم از خنده...
حالاقاچاقشو یا اونی که از گمرک وارد میشه؟!!
جمله تاریخی:هر موقع توانستیدبعداز ده سال
تعیین کنید کی پر درآمده و کی کم درآمد برا
یارانه تا این پول که کاری ندارم درسته یا نه کمه
یا زیاد دست اهلش برسه
اینم میتونید نه تنها این بلکه اون(...)آن(...)و...همه را میتونید
رامین شمس ...ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62