میانمار

خرید بک لینک

سلام علیکم

سه عدد ملعون چند سال پیش به دلیل اشتباهاتی که داشتند مثلا

درحصر خانگی هستند

عین 260 کانال ماهواره ای معترض و کمپین

حمایت از ملعونین و...تشکیل دادند

BBCساعت ها تحلیل آیا حصر خانگی در قانون

هست یا نیستانجام داد

هرننه قمری فکر میکرد صداشو چند تا گوش دراز

ترازخودشمیشنوند اومدند تحلیل کردند و معترض شدند

معترض میشند چرا ما کسیو که قاتله،متجاوز به عنف هست

وهزاران کسافت کاری دیگه،را چرا اعدام میکنیم!

اما کسی نیست بگه چرا توی میانمار اینجوری میشه

آخه بچه ی یک ساله با شکربرقی اذیت کردن داره

مگر انعقاد نطفتون حرام باشه که حتما هست

میدونید چرا در یک کشور 60 میلیونی که 20میلیونش

مسلمانه چرا نمیتونند کاری کنند؟

چرا صداشون به جایی نمیرسه؟

چرا نمیتونند قیام کنند؟

چون رهبر ندارند

آری مقتدا ندارند...


موضوعات مرتبط: پیرامون سیاست داخلی خارجی
برچسبها: میانمار , کشتار فجیع میانمار , رهبر رامین شمس ...

ما را در سایت رامین شمس دنبال می‌کنید

برچسب: میانمار, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 13:20

صفحه بندی