سلام علیکم
سه عدد ملعون چند سال پیش به دلیل اشتباهاتی که داشتند مثلا

درحصر خانگی هستند
عین 260 کانال ماهواره ای معترض و کمپین
حمایت از ملعونین و...تشکیل دادند
BBCساعت ها تحلیل آیا حصر خانگی در قانون
هست یا نیستانجام داد
هرننه قمری فکر میکرد صداشو چند تا گوش دراز
ترازخودشمیشنوند اومدند تحلیل کردند و معترض شدند
معترض میشند چرا ما کسیو که قاتله،متجاوز به عنف هست
وهزاران کسافت کاری دیگه،را چرا اعدام میکنیم!
اما کسی نیست بگه چرا توی میانمار اینجوری میشه

آخه بچه ی یک ساله با شکربرقی اذیت کردن داره
مگر انعقاد نطفتون حرام باشه که حتما هست


میدونید چرا در یک کشور 60 میلیونی که 20میلیونش
مسلمانه چرا نمیتونند کاری کنند؟
چرا صداشون به جایی نمیرسه؟
چرا نمیتونند قیام کنند؟
چون رهبر ندارند

آری مقتدا ندارند...
ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: میانمار, نویسنده: بازدید: 63