با بقیه هستند....
همون حقوق و میگیرند
هموغذا...همون لباس...همون مکان...
ولی خیلی آسمونی هستند
خدا خیلی دوستشون داره
شهادت و شهدایی زندگی کردن را باور کردند
اللهم الرزقنا
ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 15:17