سلام
بنده از اونجایی که از هر انگشتم یه هنر میباره و...
چند روز مرخصی که داریم هم میریم کار گری(مدیونی اگه
فکر کنی کارگری هنر نیست!
ما یادمون نمیره از کجا آمده ایم آمدنمان بهره چه بود
اونجا برا یه مشت خرپول عوضی که چند ملیارد پول خرج
میکنه تا یه پنج شنبه جمعه ای تن لش خودشو با زن و
بچه اش تو ویلا جا بده کار میکنم
ویلا که چه عرض کنم!!!!
در استان البرز شهرستان هشتگرد روستای نمکلان بیشتر زمین
های کشاورزی را چهار دیواری زدند کردند ویلا
زمین قاچاق ، برق قاچاق ، آب قاچاق، هرخری تو زمین
خودش یه چاه عمیق زده
طرف70 میلیون خرج استخرش میکنه تا تن نجسشو
شست و شو بده!
70 هزار فقط برا کف شور وسط پزیرایش پول داده! کف
شوری که4 تومان بیشتر پولش نیست
خب مقصر کیه؟؟
چرا باید این وضع ما باشه!!!
چرا با وجود کمبود آب سفره های زیر زمینی اینجوری توسط
شخص غارت بشه!!!
حرف زیاده....
ماشاءالله ارگان های ما هم همشون خواب هستند و زورشون
به مستضعفین میرسه
خدا میدونه چه کسایی را برا این پرژه ها خریدند!
------------------------------------------------
نتیجه:خدا را شکر فقیریم!
خدا را شکر که خمسمون میشه170 هزارتومان دستمون برا
دادنش نمیلرزه
خدارو شکر خمس پولم 200ملیون نیست تا برا ندادنش هر
کلکی سوار کنم و ندم
خدایا شکرت که فقیریم و قائل به نماز و روزه خمس
امام زمان و حکومت اسلامی هستیم
خدایا شکرت که هنوزم غیرت مردان قدیمی و اسلامی در
وجودمه
خدایا کمک کن در فقیر بودن هم فقیر نباشیم
خدایا شکرت که فقیریم
ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65