بنده به نوبه ی خود حمله ی تروریستی در تهران را
محکوم کرده
و برای سربازان گم نام حضرت حجت دعای
سربلندی و پیروزی و موفقیت دارم و و یادمون
باشه این حملات و این خرابکاری ها اتمام نداره
چون داعش یک تفکر باطل است و این تفکر
از زمان پیدایش دین بوده هر جا که یک چیز
خوب بوده بوده اند کسایی که کور کورانه از
راه راست منحرف شده اند
نیرو های لشکریآماده تر از همیشه باشند
یک بی احتیاطی سر پست میتواند چندین خون
بی گناه را بریزد
بارها گفته ام روزی که پست دادن از در ورودی
یا جایی برای ما عادی شود اون موقع مرگ ماست
ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64