
سلام خدا بر کسانی که با اینکه میدانند بلد نیستند میرند سر جلسه و مرد و مردونه نمره ی خودشونو میگیرند و تقلب نمیکنند چون میدانند طرح تقسیم دارند ...میدانند با تقلب حق کسی که خوانده ضایع میشه و یه سریا هم اصلا مراعات نمیکنند...شاید باورش برای خیلیا سخت باشه یا حداقل برای یک سال پیش خودم سخت بود یه سر یا دارند کنار ما نفس میکشند همونی را میخورند و می آشامنند که منو شما استفاده میکنیم ولی اون اصلا توی این وادی نیست شاید نمود آیه ی خدا باشد که فرمود( بل هم أضلّxa0اولئكxa0همxa0الغافلون) خدایا نرس...
ادامه مطلب