درسته در هر صورت حق کاملا با شماست
بر فرض درست بودن پیام شما بازم کار من ناشایست بود
بنده خیلی عصبانی بودم و اصلا الان که فکر
میکنم، به اشتباه کارم پی میبرم ببخشید بنده
را حلال کنید
برای جبرانشم هر کاری بگید در توانم باشه میکنم
ما را در سایت رامین شمس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68